سعی بر این است که در این فروشگاه فایلها و کتب آموزشی کمیاب آپلود و ارائه گردد. امید است که مفید و مثمر ثمر واقع گردد.

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 136
  • بازدید دیروز : 292
  • بازدید کل : 584899

آمار بازدید سایت

پیوند ها

Ozeki VoIP SIP SDK Enterprise v8.8 FullSource With Crack


Ozeki VoIP SIP SDK Enterprise v8.8 FullSource With Crack

Ozeki VoIP SIP SDK مجموعه ابزاری برای توسعه نرم افزار می باشد که امکان برقراری تماس های VoIP از طریق اپلیکیشن شما را به سادگی و با سرعت بالا فراهم می سازد. نیازی نیست که در برنامه نویسی حرفه ای باشید. شما می توانید با حداقل دانش برنامه نویسی و به کمک این ابزار، اپلیکیشن های VoIP خارق العاده ای را ایجاد کنید. پس از دانلود کافی است Ozeki VoIP SIP SDK را با اپلیکیشن خود یکپارچه کنید و این اپلیکیشن برای برقراری تماس های VoIP آماده خواهد بود.

این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه از Ozeki VoIP SIP SDK استفاده کنید و راهنمایی های لازم در مورد اپلیکیشن های VoIP که با این SDK قابل نوشتن هستند به شما ارائه می گردد. پس از خواندن این متن شما با قابلیت های خود آشنا خواهید شد و تصمیم بگیرید که کدام یک از کاربردهای VoIP برای کارآمدتر کردن کمپانی شما مورد نیاز است.

ابتدا اطلاعات اولیه راجع به پیش نیازها و پیکربندی SDK در اختیار شما قرار می گیرد. سپس این راهنما به تشریح برنامه هایی می پردازد که می توانید با استفاده از این SDK پیاده سازی نمایید. در صورتی که هر یک از برنامه ها توجه شما را جلب نمود این راهنما به شما نشان خواهد داد که کدام صفحه در مورد موضوع مربوطه به شما اطلاعات می دهد.

ابتدا شما باید محیط دقیقی که باید برای کار با این SDK راه اندازی کنید را بشناسید. در بخش بعدی به معرفی پیش نیازهای SDK می پردازیم.

ابزارهای که می توانید بسازید

ابزارهای که می توانید با Ozeki VoIP SIP SDK بسازید، بسته به نیازها و امکانات واقعی شما بسیار متفاوت هستند. ارتباطات VoIP ارتباط آزاد و دسترسی آسان شبکه تلفن اجتماعی عمومی (PSTN) را تضمین می کند اما در این مورد باید هزینه های محلی را بپردازید.

هنگامی که یک اپلیکیشن VoIP را انتخاب می کنید باید هدف دقیق را مشخص کنید. با استفاده از Ozeki VoIP SIP SDK می توانید یک اپلیکیشن ویندوزی بسازید، ابزرهای داخلی برای صفحه وب خود ایجاد کنید یا حتی ابزارهای حرفه ای مانند سیستم پاسخگویی صوتی یا مرکز تماس را بسازید. علاوه بر این امکان ضبط استریم های رسانه نیز وجود دارد.

سافت فون

تلفن نرم افزاری یا همان سافت فون ابزاری است که از طریق پروتکل شروع نشست، ارتباطات صوتی یا ویدئویی را برقرار می کند. این کار از طریق یک PBX (تبادل انشعاب خصوصی) صورت می گیرد که حساب های SIP برای تماس را مدیریت می کند. PBX نرم افزار یا سخت افزاری است که میان برنامه های سافت فون ارتباط برقرار می کند و به همین دلیل از حساب های به اصطلاح SIP استفاده می نماید.

PBX

تبادل انشعاب خصوصی یا همان PBX یک سیستم تلفنی VoIP حرفه ای است. با پشتیبانی از Ozeki VoIP SDK می توانید PBX دلخواه خود را به سادگی پیاده سازی نمایید. ابتدا می توانید با یک ابزار ساده شروع کنید و آن را با قابلیت های پیشرفته تر بسط دهید تا به بهترین ابزار برای اهداف خود دست یابید.

وب فون

در صورتی که قصد دارید ارتباطات شرکتی خود را کارآمدتر کنید می توانید از یک وب فون استفاده کنید. وب فون یک صفحه وب درون برنامه است که قابلیت اتصال به مرکز خدمات مشتریان شما را دارد تا مشتریانتان بتوانند حین بازدید از وب سایت به شما دسترسی داشته باشند.

مرکز تماس

مراکز تماس ابزارهای VoIP حرفه ای هستند که با متمرکز کردن ارتباطات شرکتی، بازده کار شما را افزایش می دهند. این ابزار را می توان با نرم افزار محقق کرد یا می توان برنامه VoIP خود را به شبکه تلفن سخت افزاری که از قبل داشته اید ضمیمه نمایید.

IVR

پاسخ صوتی تعاملی یا همان IVR تکنولوژی است که به کامپیوتر اجازه می دهد از طریق به کارگیری صوت و ورودی های صفحه کلید DTMF با انسان تعامل داشته باشد. این بدان معناست که مشتری شما دکمه های تلفن را فشار می دهد و سیستم IVR شما مطابق با دکمه فشرده شده واکنش نشان می دهد. در صورتی که به دنبال ساخت سیستم منوی تلفن درخت مانند هستید این ابزار به شما کمک خواهد کرد.

تکنولوژی های موبایل

Ozeki VoIP SDK تکنولوژی انقلابی را برای یکپارچه سازی جدیدترین ابزارهای موبایلی با شبکه ارتباطی VoIP شما فراهم کرده است. ساخت اپلیکیشن های VoIP برای دیوایس های موبایل، صرف نظر از سیستم عامل موبایل با Ozeki SDK بسیار ساده است. شما چه از دیوایس اپل، گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی یا سخت افزار ویندوز فون 7 استفاده کنید، برای برنامه نویسی VoIP می توانید از Ozeki VoIP SDK استفاده کنید.

خلاصه

برای معرفی یک ابزار VoIP کارآمد در اپلیکیشن با Ozeki VoIP SIP SDK تنها باید چند گام پیکربندی ساده را دنبال نمایید. بدون هیچ دانشی از ISP شما می توانید مزیت های تکنولوژی های VoIP را با Ozeki VoIP SDK تجربه کنید. در صورتی که توسعه دهنده دات نت هستید، Ozeki VoIP SDK بهترین انتخاب شما خواهد بود. پس از دانلود شما می توانید در عرض چند دقیقه یک سافت فون بسازید یا سرویس های تماس SIP VoIP را به سادگی و با سرعت بالا ایجاد کنید.

پروتکل صورت بر روی اینترنت یا همان VoIP شکلی از ارتباطات دوربرد است که مکالمه به جای عبور از سیستم تلفنی سنتی از اینترنت (یا شبکه های داده دیگر مبتنی بر IP) عبور می کند. VoIP به دلایل متعدد، این روزها یک تکنولوژی رو به رشد است که در سراسر جهان روز به روز گسترده تر می شود. اگرچه VoIP خود به تنهایی نسبتاً جدید محسوب می شود (در سال 1994 اختراع شد)، انقلابی را در مخابرات ایجاد خواهد کرد. تاکنون در بسیاری از کسب و کارها از VoIP استفاده گسترده ای شده است.

VoIP چگونه کار می کند؟

تکنولوژی VoIP امکان تبدیل سیگنال های صوتی آنالوگ به داده های دیجیتال را فراهم می کند و آن را بر روی اینترنت منتقل می کند (VoIP = پروتکل صوت بر بستر اینترنت). به عبارت دیگر سیگنال های صوتی به بسته های داده هایی تبدیل می شوند که بر بستر اینترنت فشرده و تبدیل می شوند و به مقصد منتقل می گردند.

از طرف دیگر بسته ها مجدداً اسمبل می شوند، از حالت فشرده در می آیند و به یک استریم صوتی تبدیل می شوند. بدین طریق، گیرنده می توانید به سادگی تماس را دریافت نماید. تماس های VoIP می توانند از کامپیوتر، تلفن VoIP خاص یا تلفن سنتی یا بدون مبدل برقرار شوند. برای این که تماس ها را از تلفن های معمولی دریافت کنید باید یک شماره تلفن عادی داشته باشید اما به هر صورت شما می توانید به سادگی تماس های صوتی خود را برقرار نمایید.

همانگونه که اشاره شد، VoIP قادر است داده ها را به سیگنال های دیجیتالی تبدیل کند. در ادامه به مزایای این قابلیت می پردازیم. فرمت دیجیتال به شکل بهترین کنترل می شود. چون قابلیت فشرده سازی، مسیریابی، تبدیل و ... را دارد. همچنین سیگنال های دیجیتالی نسبت به سیگنال های آنالوگ در مقابل نویز تحمل بیشتری دارند. با این وجود محیط تأثیر بیشتری بر سیگنال های دیجیتالی دارد. با استفاده از کیفیت خدمات یا QoS می توان استریم داده بدون خطا را تضمین نمود، در نتیجه می توان به پشتیبانی از تبادل صوت داده ای تعاملی دست یافت.

به چه تجهیزاتی نیاز خواهیم داشت؟

تکنولوژی VoIP نیازمند ارتباط اینترنت پهن باند است. پیش نیازهای بیشتر به سرویس VoIP ای بستگی دارد که می خواهید استفاده کنید. در نتیجه ممکن است به یک کامپیوتر، تلفن VoIP خاص یا یک تلفن معمولی با مبدل نیاز داشته باشید. در صورتی که با یک شماره تلفن معمولی تماس می گیرید، شخص تماس گیرنده به تجهیز خاصی نیاز ندارد و تنها یک تلفن کافی است. اما اگر فرد دیگر نیز از سرویس های VoIP استفاده می کند، تماس ها و سرویس های می توانند کاملاً رایگان باشند.

مزایای VoIP چیست؟

VoIP مزایا، قابلیت ها و خدمات مختلفی را عرضه می کند که هنگام استفاده از سرویس های تلفنی سنتی در دسترس ما قرار ندارند. همچنین VoIP قابلیت های جذاب، کاربردی و حرفه ای متعددی را فراهم کرده است و بسیاری از آن ها رایگان هستند یا نسبت به تلفن های سنتی از هزینه کمتری برخوردارند.

کاهش هزینه های عملیاتی

تکنولوژی VoIP به کاهش هزینه های ارتباطی و زیرساخت کمک می کند و در عین حال سرویس های مختلفی همچون کنفرانس تلفنی، IVR، انتقال تماس، شماره گیری خودکار بدون هزینه اضافی و ... را در اختیار شما قرار می دهد. به دلیل این که هزینه های اینترنت نسبت به هزینه تماس های تلفنی معمولی کمترند، هزینه VoIP کمتر خواهد بود (هزینه تماس های VoIP بر اساس مگابایت محاسبه می شود).

انعطاف پذیری بالا

تکنولوژی VoIP کارها و سرویس هایی را فراهم می کند که با PSTN قابل پیاده سازی اند. بدین طریق می توان بر روی یک اتصال پهن باند واحد، بدون نیاز به خط اضافه، داده های بیشتری را نسبت به تماس های تلفنی انتقال داد.

علاوه بر این با رمزنگاری و احراز هویت استریم داده صوتی می توان تماس ها را ایمن سازی کرد، در حالی که دست یابی به این قابلیت در تماس های تلفنی عادی بسیار سخت است. علاوه بر این شما تنها به اتصال اینترنتی مناسب (سریع و پایدار) نیاز دارید تا بتوانید به ارائه دهنده VoIP متصل شوید.

با استفاده از تکنولوژی VoIP، می توان سرویس های دیگری همچون مکالمه، تبادل داده حین مکالمه، مدیریت دفترچه آدرس و ... را نیز یکپارچه سازی کرد.

به طور خلاصه می توان مزایای تکنولوژی VoIP را به صورت زیر خلاصه نمود:

  • تکنولوژی VoIP بازده پهنای باند بهتری را فراهم می کند.
  • هزینه های کمتری را در بر دارد (هزینه های آن بر اساس مقدار داده عبوری از اینترنت محاسبه می شود)
  • هزینه های شبکه را کاهش می دهد.
  • قابلیت های جدید، بهره وری را افزایش می دهند.
  • امکان اتصال با ابزارهای دیگر وجود دارد.

کاربرد شرکتی

چون تکنولوژی VoIP پهنای باند بالا و هزینه های پایینی را برای تماس ها برقرار می کند، به تدریج توسط کسب و کارها شناسایی خواهد شد و برای کاهش هزینه های تلفن مورد استفاده قرار می گیرد. در کسب و کارها، تکنولوژی VoIP سرویس هایی را فراهم می کند که تمام ارتباطات (مانند تماس، فکس، نامه صوتی و ...) را به صورت واحدهای مجزا هندل می کند تا از طریق ابزارهای مختلف به تلفن های مختلف انتقال دهد.

تکنولوژی VoIP به سادگی برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط و سازمان های متوسط تا کوچک قابل پیاده سازی است. به دلیل این که تکنولوژی VoIP امکان اجرای ارتباطات صوتی و داده را بر روی یک شبکه ساده فراهم می کند، هزینه های زیرساخت نیز به میزان زیادی کاهش خواهد یافت.

این سیستم ها علاوه بر مقرون به صرفگی، به دلیل رابط کاربری ساده، قابلیت استفاده بسیار آسانی دارند.

  Image result for Ozeki VoIP SIP SDK Enterprise

Ozeki VoIP SIP SDK is an excellent software development kit that allows you to establish VoIP calls from your application easily and quickly. You do not need to have expert programming skills, with the most basic programming knowledge you will be able to create extraordinary VoIP solutions with this tool. After download you just integrate Ozeki VoIP SIP SDK into your application and it is ready to make VoIP calls immediately.

This guide will show how you can start to use Ozeki VoIP SIP SDK and it will give you tips about the VoIP solutions you can write with the support of this SDK. After reading this article you will be familiar with your possibilities and you will be able to decide, which VoIP solution you need in order to make your company work more effective and profitable.

At first, you will get the basic information about the requirements and the configuration of the SDK, then the guide will give you a description about the VoIP solutions you can implement using this SDK. If any solution catches your attention, this guide shows which of the pages will give you more detailed information about the given topic.

First of all, you will need to know the exact environment you will need to set up for working with this SDK. You will learn about the requirements of the SDK in the next section.

Solutions you can build

The solutions you can make with Ozeki VoIP SIP SDK are of a great variation depending on your actual needs and possibilities. VoIP communication can grant you free communication as well as easy access of the Public Social Telephone Network (PSTN), but in that case you will need to pay the local fees.

When choosing a VoIP application, you need to decide the exact purpose. There is a possibility to build a window application, you can create embedded solutions for your webpage or you can even make some professional solutions like Interactive Voice Response system or a Call center. You also have the possibility to record the media streams.

Softphone

The software phone or softphone is a VoIP solution that is capable for audio or video communication via Session Initiation Protocol. This is made through a PBX that handles the SIP accounts for the call. The PBX is a software or a hardware that makes the connection between the softphone programs, and for this purpose it uses the so-called SIP accounts.

PBX

The private branch exchange is a professional VoIP telephone system. With the extraordinary support of Ozeki VoIP SDK you will be able to implement your own PBX easily. You can start with a simple solution and extend it with more advanced features to gain the best solution for your purposes.

Webphone

If you want to make your corporate communication more effective, you can use a webphone. The webphone is a web page embedded program that can be connected to your customer service center so your customers can reach you during visiting your website.

Call center

Call centers are professional VoIP solutions that can make your company work effective by centralizing the corporate communication. This solution can be fully realized with software solutions or you can attach your VoIP programs to your already existing hardware telephone network.

IVR

Interactive voice response (IVR) is a technology that allows a computer to interact with humans through the use of voice and DTMF keypad inputs. This means that your customer presses the telephone buttons and your IVR system reacts according to the pressed button. This solution is really useful when you want to build a tree-like telephone menu system.

Mobile technologies

Ozeki VoIP SDK provides revolutionary technology for integrating the newest mobile solutions into your VoIP communication network. It is easy to build VoIP applications for mobile devices regardless of the mobile operating system with Ozeki SDK. Use an Apple device, an Android smartphone or tablet or a Windows Phone 7 hardware, you will find solution for the VoIP programming with Ozeki VoIP SDK.

Summary

To introduce a really effective VoIP solution into your application with Ozeki VoIP SIP SDK, you only need to follow some simple configuration steps. Without any special knowledge for SIP you can instantly and easily experience the benefits of VoIP technology with Ozeki VoIP SDK! If you are a .Net VoIP developer, this is the ultimate choice for you. After download you can start to create a softphones in minutes or you can build SIP VoIP call services easily and quickly.

Voice over Internet Protocol (VoIP) is a form of telecommunication where conversation travels through the Internet (or other IP-based data network) instead of the traditional telephoning system. For its many practical reasons, VoIP is a trending technology nowadays, which spreads in wider and wider circles all around the world. Although, VoIP itself is relatively new (invented in 1994), it will soon bring a revolution in our everyday telecommunication. It already is in common use in the business sphere.

How VoIP Works

VoIP technology allows to convert analog voice signal into digital data and transmits it over the Internet (VoIP = Voice over Internet Protocol). In other words, voice signals are broken down into data packets that can be compressed, converted and transmitted over the Internet to the destination.

On the other end, packets are reassembled, decompressed, and converted back into a voice stream. In this way, the recipient can easily receive the call. VoIP calls can be made from a computer, a special VoIP phone, or a traditional phone with or without an adapter. To be able to receive calls from regular telephones, you need to have a regular telephone number but anyway you can easily make phone calls even in this way, as well.

As it was mentioned, VoIP converts data into digital signal. The advantages of this feature: digital format can be better controlled since it can be compressed, routed, converted, etc. Digital signals are also more noise tolerant than analog signals though environment can more affect digital signals. Real-time errorless data streaming is ensured by using Quality of Service (QoS), therefore the support of interactive data voice exchange can be obtained.

What kind of equipment is needed?

VoIP technology requires broadband Internet connection. Further requirements depend on the VoIP service you wish to use. In this way you may need a computer, a special VoIP telephone, or a regular telephone with an adapter. If you are calling a regular telephone number, the person you are calling does not need any special equipment, just a telephone. However, if the other person also uses VoIP services, calls and services can be totally free.

What are the advantages of VoIP?

VoIP may offer advantages, features and services that are not available if you use traditional telephone services. VoIP also ensures great numbers of interesting, useful and enhanced features, and many of them are free or cheaper than in case of traditional phones. With VoIP, you can also decide whether to keep your regular telephone service.

Reduce operational costs

VoIP technology helps reduce communication and infrastructure costs while several services are also available like conference calling, IVR, call forwarding, automatic redial without extra fees. Lower costs are due to the fact that Internet costs are lower than regular telephone calls (VoIP calls are billed per megabyte).

Offers flexibility

VoIP technology allows tasks and services that cannot be implemented with PSTN. In this way it is possible to transmit more than one telephone calls over a single broadband connection without the need of extra lines.

Secure calls are also available easily by encrypting and authenticating the existing data stream while it is quite difficult to achieve with regular telephone calls. Furthermore, you only need the proper (fast and stable) Internet connection to be able to connect to a VoIP provider from anywhere.

With VoIP technology other services can be integrated like video conversation, data exchange during the conversation, managing addressbooks, etc.

VoIP technology provides better bandwidth efficiency
Lower transfer costs (billed per amount of information (data) sent over the Internet)
Reduces network costs
New features increases productivity
It is possible to connect with other tools

Corporate use

Since VoIP technology offers high bandwidth and low costs for callings, it is gradually recognized by businesses and used for reducing phone costs. In businesses, VoIP technology allows services that handle all communications (e.g. calls, faxes, voice mails, etc) as discrete units that can be delivered via any means and to any handset.

VoIP technology can be easily implemented for small-to-medium business and medium to large enterprises too. Due to the fact that VoIP technology allows to run voice and data communication over a single network, infrastructure costs can be reduced to a great extent.

Beside its cost-efficiency, these systems are easy to use thanks to the simple interface.


مبلغ واقعی 46,625 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 37,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 3371

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما بسته ویژه ماه شعبان 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

دانلود رایگان کتاب صوتی انسان روح است نه جسد(۲ جلد)

  انسان روح است نه جسد (جلد 1 و 2)   نویسنده:  رئوف عبید مترجم:  زین العابدین کاظمی خلخالی کاوشی در دانش جدید روح شناسی   مطالب این کتاب تنها بحث فلسفی مبتنی بر منطق ساده نیست، بلکه روشهای علمی و تجربی است که با منتهای دقت با دقیقترین تجهیزات پیشرفته مادی، در ظرف ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته چهارم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  چهارم بهمن ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود جزوه شبکه های کامپیوتری دانشگاه علم و صنعت استاد آنالویی

دانلود جزوه شبکه های کامپیوتری دانشگاه علم و صنعت استاد آنالویی

جزوه عالی و کامل شبکه های کامپیوتری آماده برای دانلود است. دانشگاه: علم و صنعت ایران - دانشکده مهندسی کامپیوتر استاد: دکتر آنالویی فرمت: PDF پی دی اف - قابل اجرا و استفاده در هر نوع سیستم و دستگاه (لپ تاپ، موبایل و ...) تعداد صفحات: 198 کیفیت: بسیار عالی دانلود نمونه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم اسفند ماه 1402

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

کارت ویزیت تعویض روغن

کارت ویزیت تعویض روغن

طرح بسیار شیک، متفاوت و جذاب کارت ویزیت تعویض روغن و اتوسرویسفرمت PSD آماده چاپ ... ...

مجموعه 3 عددی طرح معرق کشتی

مجموعه 3 عددی طرح معرق کشتی

 مجموعه 3 عددی طرح معرق کشتی شامل  3 طرح معرق کشتی: 1.طرح کشتی بادبانی 2.طرح کشتی جانک چینی 3.طرح کشتی گردشی _cruise ship دارای راهنمای اسمبل قطعات ابتدا نقشه ها را چاپ کرده و سپس به روی تخته انتقال داده و برش زده و با توجه به شماره گذاری قطعات و همچنین شکل کامل شده ... ...

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Elementary Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

پاورپوینت کبوتر طوق دار درس 15 فارسی یازدهم

پاورپوینت کبوتر طوق دار درس 15 فارسی یازدهم

عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت کبوتر طوق دار درس 15 فارسی پایه یازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27     شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ادبی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 10 سلامت و بهداشت پایه دوازدهم: بهداشت روان

پاورپوینت درس 10 سلامت و بهداشت پایه دوازدهم: بهداشت روان

            نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 57 اسلاید   قسسمتی از متن پاورپوینت: نیازهای زندگی امروز، تغییرات سریع اجتماعی و فرهنگی، تغییر ساختار خانواده، شبکه های گسترده و پیچیده ارتباطات انسانی و تنوع آنها، گستردگی و هجوم منابع ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کشور لهستان در 46 اسلاید

لِهِستان یا لَهِستان (به لهستانی: Polska به فرانسه، Pologne) با نام رسمی جمهوری لهستان (به لهستانی: Rzeczpospolita Polska) کشوری است در مرکز اروپا، از غرب با آلمان، از جنوب غربی با جمهوری چک، از جنوب با اسلوواکی، از جنوب شرقی با اوکراین، از شرق با بلاروس، از شمال شرقی با ... ...

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف

دانلود اسلایدهای تدریس درس ساختار کامپیوتر دکتر موحدین دانشگاه شریف پسوند فایل ها: pdf پی دی اف، پاورپوینت ppt(x)   ... ...

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

پاسخنامه کتاب Introductory Steps to Understanding

کتاب‌های Steps to Understanding یکی از مهمترین و پرکاربردترین منابعی است که از سال‌های دور توسط زبان‌آموزان برای تقویت مهارت خواندن، شنیداری و واژگان مورد استفاده قرار می‌گرفته است. این مجموعه شامل 4 سطح است که در یک کتاب قرار گرفته است.   تمامی درس‌های این مجموعه به صورت ... ...

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF

دانلود کتاب Nursing Diagnosis Handbook, 12th Edition Revised Reprint with 2021-2023 NANDA-I® Updates - E-Book, 12th Edition - Original PDF Step-by-step instructions show how to use the Guide to Nursing Diagnoses and Guide to Planning Care sections to create a ... ...

فرم 48 گام تای چی چوان سبک یانگ

فرم 48 گام تای چی چوان سبک یانگ

آموزش فرم 48 گام تای چی چوان سبک یانگ،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است. Вreathing_method_of_48_form_Taiji_Quan زبان اصلی نسخه دانلودی محصول بدون نیاز به هزینه پستی در صورت امکان با کامپیوتر ، فایل را دانلود نمائید   فرمی بسیار زیبا که ... ...

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23)

پاورپوینت درس به درس مطالعات سوم ابتدایی (درس 1تا 23) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ومتن برای ... ...

دانلود بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیری ادبیات + 6 دوره آزمونهای آموزش و پرورش

دانلود بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیری ادبیات + 6 دوره آزمونهای آموزش و پرورش

بسته سوالات و پاسخنامه تخصصی دبیر ادبیات + 6 دوره آزمون آموزش و پرورش   دبیری ادبیات زبان فارسی دستور زبان نگارش و ویرایش   کلیات مسائل ادبی تاریخ ادبیات سبک شناسی عروج و قافیه   نظم و نثر فارسی  + دفترچه سوالات 6 دوره آموزش و پرورش   ... ...

دانلود پاورپوینت مديريت و تشكيلات كارگاهي

دانلود پاورپوینت مديريت و تشكيلات كارگاهي

  قسمتی از متن............... •تاريخچه تكوين بارچارت به دوران جنگ جهاني اول ميرسد ؛ جائيكه يك آمريكايي به نام هنري گانت براي نخستين بار بارچارت را براي برنامه‌ريزي و كنترل پروژه‌هاي موسسه كشتي‌سازي‌اش بكار برد . به پاسداشت اين اقدام نام گانت قبل از عنوان بارچارت تداعي ... ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی رشد لورا برک 1و2 pdf+ppt این بسته شامل: 1- خلاصه کامل کتاب 84 صفحه به صورت pdf 2- هدیه ویژه: فصل اول و دوم و سوم به صورت پاورپاینت فصل اول: روانشناسی رشد کوذک 55 صفحهفصل دوم: مبانی ریستی و محیطی 66 صفحهفص سوم: رشد پیش از تولد،تولد،و نوزاد، ... ...

دانلود ترجمه مقاله Direct Torque Control of Induction Motor Using Space Vector Modulation (SVM-DTC)+پاورپوینت +شبیه سازی متلب

مقاله Direct Torque Control of Induction Motor Using Space Vector Modulation (SVM-DTC) (کنترل مستقیم گشتاور موتور القایی با روش SVM_DTC) مربوط به درس درایو و کنترل محرکه و الکترونیک قدرت2 مقاله سال 2008 IEEE +مقاله اصلی +فایل شبیه سازی کامل مقاله توسط  نرم افزار ... ...

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3))

پاورپوینت درس 15 جامعه شناسی دهم (هویت ایرانی(3)) این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 18 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. این پاورپوینت آموزشی شامل : دارای متن خوانا و گویا با استفاده از فونت های استاندارد دارای طراحی زیبا و کاربر پسند انتخاب رنگ مناسب بک گرند ... ...

The $50 & Up Underground House Book

The $50 & Up Underground House Book

The $50 & Up Underground House Book Mike Oehler has created a visionary style of underground architecture that is unparalleled to any before him in this timeless book. Mike has lived underground in his self made house for over twenty years. He is a brilliant man that lives ... ...

دانلود جزوه کامل شیمی فیزیک استاد حلالی دانشگاه صنعتی شریف

دانلود جزوه کامل شیمی فیزیک استاد حلالی دانشگاه صنعتی شریف

دانلود جزوه کامل شیمی فیزیک استاد حلالی دانشگاه صنعتی شریف   ... ...

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

آموزش جی ین تای چی چوان سبک یانگ

 آموزش فرم 42 گام جی ین تای چی چوان سبک یانگ ( شمشیر باریک )،که بصورت کامل برای علاقمندان به هنر تای چی تدارک دیده شده است.   _Chen Sitan_Yang_style_42_form_Tai_Chi_Sword_tutorial زبان اصلی نسخه دانلودی محصول   برای هنرجویانی که می خواهند در مسابقات ووشو شرکت ... ...

دانلود کتاب های آموزشی، فایلها و ابزارهای کاربردی، کامپوننت های برنامه نویسی و ...

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما